Prístup do klientskej zóny má každý hosť, ktorý si prostredníctvom našej webovej stránky rezervoval pobyt.
Klientská zóna umožňuje hosťom meniť a stornovať svoje rezervácie, zbierať body za svoj nákup cez web a vymieňat ich za produkty alebo služby v hoteli, či zúčastniť sa aktuálnych súťaží. Na osobnej nástenke máte zároveň k dispozícii aktuálny prehľad o poveternostných podmienkach v okolí hotela, tipy na výlety a dôležité upozornenia, vďaka ktorým bude váš pobyt v Tatrách príjemnejší.
V prípade, ak ste obdržali darčekový poukaz na pobyt v hoteli, kliknite na „mám darčekový poukaz“. Prostredníctvom klientskej zóny si jednoducho zarezervujete termín, počas ktorého si voucher želáte uplatniť.
Body za pobyty, ktoré boli zakúpené cez recepciu alebo prostredníctvom iných online-travel portálov sa do systému nezarátavajú.